PITÄJÄNMÄELLÄ TAPAHTUU YMPÄRISTÖ - LUONTO - LIIKENNE

Pitäjänmäki-seuralle uusi Facebook-ryhmä

Pitäjänmäki-seura on tänään perustanut uuden Facebook keskustelu- ja informaatioryhmän jäseniään ja muita pitäjänmäkeläisiä varten.

Ryhmän nimi on yksinkertainen:

”Pitäjänmäki”

Pitäjänmäki on kaupunginosamme asukkaiden ja toimijoiden Facebook-ryhmä. Sitä ylläpitää Pitäjänmäki-seura joka on alueemme kaupunginosayhdistys.

Pitäjänmäki-ryhmä on avoin keskustelu- ja informaatiosivu joissa jokainen ryhmän jäsen voi julkaista Pitäjänmäkeen ja täällä asumiseen tai toimimiseen liittyviä kirjoituksiaan, kuviaan ja videoitaan ja mielipiteitään. Kaikki aineisto on julkista joten kuka tahansa voi sitä lukea ja sen nähdä.

Ryhmä on perustettu koska tämä sivu – Pitäjänmäki-seura’ – ei sovellu tai taivu kaikkeen siihen käyttöön mitä on haluttu.

Ryhmään voivat kaikki pitäjänmäkeläiset ja muut Pitäjänmäestä kiinnostuneet liittyä.

Kirjautuminen on nopeaa ja mukaan voi tulla jokainen joka hyväksyy ryhmän toimintaperiaatteet. Tarkoituksemme on että perusvire on myönteinen ja ystävällinen kuten seuralla yleensäkin.

Pitäjänmäki ryhmän sivulla on enemmän tietoa sekä tarkoituksesta että niistä periaatteista joilla sivua hallinnoidaan ja toimitetaan.

Sivu on vielä kokeiluvaiheessa joten kaikki toiminnot eivät ehkä ole täysin kunnossa. Tästä kuitenkin nyt lähdetään liikkeelle.

Kaikki näkemykset, ehdotuksen ja mielipiteet ovat tervetulleita.

Jan Furstenborg, Pitäjänmäki-seuran puheenjohtaja