KAIKKI SIVUT PITÄJÄNMÄELLÄ TAPAHTUU

PITKOn PUHEENJOHTAJAN PÄÄSIÄISTERVEHDYS: YHTEISET TAPAAMISEMME OVAT ANTANEET ELÄMÄNSISÄLTÖÄ

Halusin jakaa tämän Pitäjänmäen – Konalan ikäihmisten PitKon Korttelikerhon puheenjohtajan Kaija Hömpin kauniin tervehdyksen myös näillä Pitäjänmäki-seuran sivuilla. Olen monta kertaa päässyt mukaan kerhon kokouksiin ja ne ovat olleet uskomattoman antoisia ja hienoja. Suuri kiitos todella merkityksellisestä työstä teille kaikille PitKon toimijoille koko Pitskun puolesta! Jan Furstenborg, Pitäjänmäki-seuran puheenjohtaja. — HYVÄT KORTTELIKERHOLAISET ja TUKIJAMME ! More..

KAIKKI SIVUT KUVAGALLERIAT PITÄJÄNMÄELLÄ TAPAHTUU

”VIRVON VARVON TUOREEKS TERVEEKS” – PÄÄSIÄINEN TULEE PITÄJÄNMÄEN MARTTILAN KYLÄÄN

Tuleehan se pääsiäinen tänäkin vuonna tänne Pitäjänmäkeen. Tänään ovat noidat liikkeellä täällä Marttilassa. Ja aivan oikein, noidat, tämä on sitä Marttilan satumaailmaa jonka jo Joulukylän aikana olemme oppineet tuntemaan. Sovellettua kansanperinnettä! Monelta portilta löytyi ruukku virpomisoksia varten. Ja niin, vieressä oli tietysti karkkikulho pienten noitien pitämiseksi kiltillä tuulella. ”Virvon varvon tuoreeks terveeks tulevaks vuodeks. Vitsa More..