KAIKKI SIVUT PITÄJÄNMÄELLÄ TAPAHTUU

AURINKOINEN PERHEJUHLA PITÄJÄNMÄEN STRÖMBERGIN LEIKKIPUISTOSSA

Uskomattoman hieno perhejuhla uskomattoman hienossa auringonpaisteessa. Leikkipuisto Strömbergin Vappujuhla on Pitäjänmäki-seurallekin vuoden kohokohtia josta suuri kiitos leikkipuiston väelle, Strömbergin koulun vanhempainyhdistykselle ja kaikille Strömbergin ja Talin perheille ja muille asukkaille, ja tietysti muillekin pitskulaisille ja vieraille jotka pääsivät mukaan. Tässä juhlatunnelmassa haluaa todella olla mukana! Jan Furstenborg, Pitäjänmäki-seuran puheenjohtaja

PITÄJÄNMÄELLÄ TAPAHTUU YMPÄRISTÖ - LUONTO - LIIKENNE

PITÄJÄNMÄEN SIIVOUSPÄIVÄ LAUANTAINA 11 TOUKOKUUTA

Pitäjänmäki-seura on valmistelemassa siivouspäivää lauantaiksi 11 toukokuuta. Viime vuonna siivottiin Marttilassa ja Reimarlan Omppupuiston ympäristössä. Tänä vuonna tulee ainakin Strömbergin puisto mukaan kokoontumispaikkana. Näitä kokoontumispaikkoja voidaan hyvin lisätä – niihin toimittaa kaupunki siivousvälineitä ja roskapusseja jotka sitten haetaan myös pois. Pitäjänmäki-seura hankkii paikalle virvokkeita roskien kerääjille. Jos on kiinnostusta lähteä aktiivisesti mukaan niin meihin voi More..

KAIKKI SIVUT PITÄJÄNMÄELLÄ TAPAHTUU

Eduskuntavaalit Pitäjänmäellä

Eduskuntavaalien virallinen vaalipäivä on tänään sunnuntaina 14. huhtikuuta. Ennakkoäänestys päättyi 9. huhtikuuta. Äänestää voi vain omassa vaalipiirissä ehdokkaana olevaa henkilöä. Oma vaalipiiri mainitaan äänioikeusilmoituksessa. Helsinkiläiset äänestävät Helsingin vaalipiirissä. Äänestäjän on esitettävä selvitys henkilöllisyydestään vaalipäivän äänestyksessä. Henkilöllisyyden voi todistaa kuvallisella asiakirjalla esim. ajokortilla tai poliisin myöntämällä henkilökortilla tai passilla. Vaalipäivä on siis tänään sunnuntaina 14.4. ja More..

PITÄJÄNMÄELLÄ TAPAHTUU PITÄJÄNMÄKI ENNEN

PITÄJÄNMÄKI-SEURA KUTSUU PITSKULAISET MUKAAN: REIMARLAN NUOLIPUISTOSSA AVATAAN KESÄKUUSSA VIISI TUHATTA VUOTTA VANHAN KIVIKAUDEN KAUPPA- JA PYYNTIPAIKKAN SALAISUUKSIA

Pitäjänmäki-seura tarjoaa ainutlaatuisen mahdollisuuden tulla mukaan Reimarlan Nuolipuiston kivikautispaikan kaivauksiin. Näitä kaivauksia tehdään ammattiarkeologien johdolla Museoviraston luvalla 13 – 17 kesäkuuta tänä vuonna. Mukaan voi lähteä kuka tahansa pitäjänmäkeläinen ja osallistua voi kahdesta viiteen päivään. Opastus onnistuu hyvin sekä suomeksi, ruotsiksi että englanniksi. Ilmoittautumiset voi lähettää meille sähköpostina osoitteeseen pitajanmakiseura@elisanet.fi . Osanotosta peritään pieni vahvistusmaksu More..