KAIKKI SIVUT

Pitäjänmäki-seuran tapahtumia – arkisto

Parempaa ikää Pitskussa ja Konalassa Muistisairaudet loitolle kohtuullisella elämällä  Uutta tietoa muistisairauksista, opastusta edunvalvontavaltuutuksen tekemiseen, rippikoululaisten laulujen opettelua ja istumajumppaa sekä hyvää kotiruokaa. Tätä kaikkea oli tarjolla vajaalle parille sadalle ikäihmisille Pitäjänmäen kirkolla vanhusten viikolla. Parempaa ikää Pitskussa ja Konalassa –tapahtuma järjestettiin nyt kolmatta kertaa.  Joka toinen sata-vuotias potee muistisairautta, 80-vuotiaista sairaus on joka neljännellä ja 64-vuotiaista joka kymmenennellä. Muistisairauteen sairastumista ei More..

KAIKKI SIVUT

50-vuotisjuhla

Pitäjänmäki-seuran 50-vuotisjuhla vietettiin kauniina keväisenä sunnuntaina 11.4.2010 Pitäjänmäen kirkon seurakuntasalissa. Kutsu oli lähetetty jokaiselle yhdistyksemme jäsenelle sekä useille erikseen valituille kutsuvieraille. Kutsumme otti vastaan n. 120 juhlijaa. Juhlan aloitti pianotaiteilija Risto Lauriala Chopinin A-duuri-poloneesilla ja avaussanat lausui puheenjohtaja Lulu Nenonen. Seuraavaksi seuran perustajajäsen Helena Salmista haastatteli Heli Lähdeaho. Meillä oli ainutlaatuinen tilaisuus kuulla seuran perustamisajan More..